[Pardus-kullanicilari] Pardus Milli İşletim Sistemi?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
6 Mayıs 2008 Sal 10:43:27 EEST

Sayın Tolga bey
Yazınızın ilk satırı anlam açısından pek yerinde bir deyiş olarak kulağa
doğru gelmiyor. Şimdi *Milli = Etnik *mi oluyor.*Milli Futbolcu = Etnik
Futbolcu, Milli Güreşçi=Etnik güreşçi* mi? Bu şekilde örnekleri çoğaltmak
mümkün. Son yıllarda kafamıza kazınmak için her vesilede* Etnik* kelimesi ve
onun etkileşimi yaratılmak istenen ayrımcılık tohumları ile bizlerin
birbirimize bakış açılarımızı etkilemek,İstiklal savaşımızda omuz omuza
birlikte savaşarak *Milli* bütünlüğümüzü sağladığımız daha dün kadar yakın.
Benim istirhamım lütfen kelimeleri kullanırken gerçek manaları ile
kullanmanız. İyi günler

06 Mayıs 2008 Salı 08:56 tarihinde TOLGA AKAGÜN <akagun.tolga at gmail.com>
yazmış: