[Pardus-kullanicilari] fon müziği yapma programı

ümit kara recakara61 at hotmail.com
5 Mayıs 2008 Pzt 18:35:09 EEST

Merhaba.Öncelikle pardus kullanmaya 2 aya yakın bir zamandır başladığımı belirteyim.Lisanslı bir home premium (windovs) kullanıcısı iken bir çok özelliğinin pardus'a nazaran düşük seviyede olduğunu görünce pardus'ta karar kıldım.Ama hala çok acemiyim.Ben 1. sınıf öğretmeniyim. Öğrencilerime sene sonu eğlence programı düzenleyeceğim.Eğlence programı içinde şarkılar da var.Sorum, acaba herhangi bir şarkının içinden sözleri alınarak onu fon müziği haline getirebilecek bir program var mı pardus'ta?
 Şimdiden teşekkürler...
Şimdi aileye katılmanın tam zamanı - Yeni nesil Ücretsiz Windows Live Hizmetlerini şimdi edinin!
http://get.live.com