[Pardus-kullanicilari] Urban Terror özgürlük için sunucusu

Bunyamin VICIL arianus at gmail.com
5 Mayıs 2008 Pzt 01:09:31 EEST

pazar hariç nerdeyse her akşam 6-7 den sonra sunuculardayım. her ne kadar
bugüne kadar oyunlarla pek ilişkim olmamış olsa da pardus başladıktan sonra
önce enemy territory şimdi de urban terror manyağı olduk çıktık...
hakkımızda hayırlısı :D

05 Mayıs 2008 Pazartesi 01:03 tarihinde Hüseyin -neXus- <nxs at nxsn.com>
yazmış: