[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 yalan mı?

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
5 Mayıs 2008 Pzt 00:48:08 EEST

> " Pardus artık pili bitmiş bir bebek. Bırak onu ve son sistem Ubutuya
> geç. Eğer pardus pili bitmiş bebek değilse bunu kanıtlasınlar.

 ftp://ftp.pardus.org.tr/pub/pardus/haftalik

> İşimi gücümü bırakıp tüm dünyayı kapı kapı dolaşmak suretiyle pardusu
> herkese kabul ettirmezsem namerdim! "

 kapımı gözlüyor olacağım :)

> Ne dersiniz, gerçekten çarpıcı değil mi?

 Bu listede ve hata kayıt sisteminde 2008 deneme sürümleri ile ilgili
"kurdum şöyle oldu, bu sorun var" konuşmaları geçerken, geliştirme
depolarında [1] 2008 çalışmaları yapılıyorken sizin böyle bir yaklaşıma
gerekli cevabı vermemenize şaşırdım açıkcası.

 [1] http://svn.pardus.org.tr/pardus/2008