[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 yalan mı?

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
5 Mayıs 2008 Pzt 00:01:18 EEST

4 May 2008 Pazar 23:56:11 tarihinde Serdar Özgür şunları yazmıştı:
> Son söylediği sözler ise gerçekten çarpıcıydı ve ağzımın tıkanmasına yol
> açtı " Pardus artık pili bitmiş bir
> bebek. Bırak onu ve son sistem Ubutuya geç. Eğer pardus pili bitmiş bebek
> değilse bunu kanıtlasınlar. En azından sitelerine çıkş tarihiyle ilgili bir
> açıklama koysunlar. Bunu yapamıyorlarsa hiç değilse yol haritasını
> yayınlasınlar. İşimi gücümü bırakıp tüm dünyayı kapı kapı dolaşmak
> suretiyle pardusu herkese kabul ettirmezsem namerdim! "

Yakınınızın işini gücünü bırakmasına gönlümüz elvermez, ama işinden gücünden
arta kalan zamanını (dünyayı da bırakıyoruz, mahallesi yeterli) kapı kapı
dolaşmakla geçirmeye başlasa iyi olur.

Aşkla geliyoruz mu desem, ne yapsam :-)

--
Erkan Tekman