[Pardus-kullanicilari] Urban Terror özgürlük için sunucusu

Mucibirahman ÝLBUÐA mucip.ilbuga at gmail.com
4 Mayýs 2008 Paz 18:56:09 EEST

Merhabalar,
Cehaletimi bağışlayın: Oyunlar ile pek aram yoktur. Ama madem bu kadar
ısrar var bir görmek isterim :)

Nasıl oluyor? Araştırdım ve
ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/urbanterror/UrbanTerror_41_FULL.zip
dosyasını indirmeye başladım. Linux'da çalıştığı yazıyor??? Tam olarak
hangi işlemleri yapmalıyım ve bahsi geçen sunucuya nasıl bağlanacağım?

Mucip:)