[Pardus-kullanicilari] Ynt: Bir M.E.B. klasiği daha

yasin şahin pardus at erdiyar.net
4 Mayıs 2008 Paz 13:50:48 EEST

İnsanlarımız Milli işletim sistemini istesede istemesede özgür olarak
çalışmalarına devam edebilmek için kullanacak.

işte ben sadece bu istemesede kısmına karşı çıkmıştım. ve esas tehlikeli
olan düşüncenin istemesede biz zorla yaptırırız düşüncesi olduğu
fikrindeyim.

işin ucu siyasete gidiyor. eğer burası bir siyasi platform ise öyle görüyor
yorumluyor ve kullanmak istiyorsanız siz bilirsiniz. fakat şunu söylemek
lazım her hangi bir insanın tüm düşünce ve eylemleri doğru olamayacağı gibi
tüm düşünce ve eylemleri yanışta olamayabilir. bu temelde her olay kendi
içinde değerlendirilmelidir. uçak fabrikasının kapataılması vahim bir hata
olmuştur. söz konusu kişinin belki başka yanlışlarıda olmuştur. bubun
yanında pek çok doğrularıda olmuştur. "menderes düşüncesi"adıı altında
tümünü yanlış saymak bizi
doğru bir değerlendirmeye götürmeyecektir. bu sadece kısır siyasi
çekişmeleri destekler.
bununda PARDUS dahil olmak üzere hiçbirimize bir faydası yoktur. biz
kendimizin ne yapacağını başkalarının ne yaptığına göre belirleyemeyiz.
geçmişte yapılanlar birer tecrübedir hem doğrulardan hem yanlışlardan  ibret
almamız bizim gelecek yolumuzu kolaylaştıracaktır. fakat şu adam yapmışsa o
iş yanlıştır dersek bizim için kararacak gelecek kimler için aydınlanır
acaba?

bu mesaj bu konudaki son mesajımdır.
bu başlık altında gelmeye devam edecek mesajlar tarafımca takip
edilmeyecetik.
liste dışı mesajlar takip edilebilir.