[Pardus-kullanicilari] kde çökme sorunu

ToLgA . syprinus at hotmail.com
4 Mayıs 2008 Paz 04:35:33 EEST

Bu ilk msjım olucak pardus kullanıcısı olarak ama sevinsem mi üzülsem mi anlamadım :S 4 gündür pardus 2007-3 kullanıyordum ve cokta mutluydum (windowstan kurtulma serefine) ama biraz önce kde çökme sorunu yasadım süper karamba uygulaması çöktü ve 11 (SIGSEGV) sinyali alındı die bi ekran cıktı karsıma (hiçbir tema yüklenmiyor ve tema sunucusu olan kde-look.org a baglanmıyor) ne yapmalıyım yardım ve önerilerinizi bekliyorum tsk...

Şimdi aileye katılmanın tam zamanı - Yeni nesil Ücretsiz Windows Live Hizmetlerini şimdi edinin!
http://get.live.com