[Pardus-kullanicilari] 2007.3 de Ses Sorunu

Burak OZ burraak7 at gmail.com
4 Mayıs 2008 Paz 01:11:25 EEST

Oncelikle herkese merhabalar...

Pardus da yeniyim bi kac haftadır pardus u  kesfetmeye calısıyorum fakat
benim ses le alakalı bır sorunum var yardımcı olursanız cok sevınırım.
bilgisayarıma pardus yukledıkten sonra bılgısayarımda ses ın olmadıgını
fark ettım alsa ile alakalı tum paketlerı yukledım daha sonra alsamixer le
ses yukseltmeye calıstım butun degerler %100
olmasına ramen ses gelmedı bılgısayardan daha sonra alsaconf ile ses
kartını tekrar yukledım sonra tekrar alsamixerle degerler %100 yaptım
yıne ses gelmedı.Bilgisayarımda webcam mikrofon vb. herhangı bı donanım
takılı degıl.

Bunun uzerıne;

sudo cat /proc/asound/cards komutunu verdıgımde

0 [ICH6  ]:  ICH4 - Intel ICH6
  Intel ICH6 with unknown codec at irq 169

cıktısını verdı .fakat ilginc birsey var 2+1 ı bılgısayara takıp son ses
actıgımda kısık bı bıcımde
ses gelıyor. Bana bu konuda yardımcı olursanız cok sevınırım

Simdiden Teşekkür Ederim
Saygılar

Burak ÖZ