[Pardus-kullanicilari] wireless tarama sorunu

erkam erkamt at gmail.com
3 Mayıs 2008 Cmt 20:57:08 EEST

merhaba,

mümkün olduğu kadar özet bir şekilde soruyorum sorumu,

wireless kartımı ndiswrapper ile *tanıttım*.
aslında tek bir sorun dışında sorunsuz kullanıyorum kartı,

sorun şu ki,
wireless kartla ağ taraması yapamıyorum.

ayarları elle yaptığımda (ess id, ip, ağ geçidi vs.) internete
bağlanabiliyorum.

bugüne kadar önemsemedim çünkü pardus kurduğum bilgisayarların sadece
birinde karşılaştım bu sorunla, o da kendi ev bilgisayarım.
fakat dün bir arkadaşımın dizüstü bilgisayarına kurdum ve yine bu sorun
oluştu.

not: muhtemelen daha önce de sorulmuş ve cevaplanmıştır bu soru fakat gugıl
amca bulamadı bi türlü.

selamlar...
erkam tüzgen