[Pardus-kullanicilari] Pardus ve Tarayici Alternatifleri

ERTURAN, Yahya Abdülkadir felius.caracal at gmail.com
3 Mayıs 2008 Cmt 09:47:28 EEST

Merhaba,

Benim Firefox ile pek aram yok acikcasi, bir cok add-on'le gelistirme
secenegimiz olmasina ragmen cok da sevemedim. Ozellikle Firefox3'de
guzelim logoyu cirkin bir robotla degistirmisler. Tabii subjektif bir
gorus bu, zevkler ve renkler... Konqueror da biraz uyumsuz kaliyor bana
gore.

Bu durumda ben eskisi gibi Opera ve Safari kullanmak istiyorum. Ornegin
Opera yumusak kosleriyle dahili mail client'i ile widgetlari ile bence bir
tarayicidan daha fazlasini barindiriyor. Ve hafiza kullanim performansi
gayet iyi. Safari de basarili ve sik tarayicilarindan biri bence. Ya da
AOL Browser - IE ustune kuruluyor ama M$ zamanlarimdan aklimda kaldigi
haliyle sik ve gucluydu.

Pardus'ta hangi tarayicilari kullanabiliriz, ya da hangilerinin pisi'si
eklenecek yakin zamanda?

Tesekkurler.

--
Yahya Abdülkadir ERTURAN, AFIEx/AMIEx USA
International Trade Executive

Current OS: Pardus 2007.3 Lynx Lynx
Default Encoding: UTF-8