[Pardus-kullanicilari] güncellemeden sonra avi ve dvix dosyaları cokluortam playerları göstermiyor

savasizmir savasizmir at gmail.com
2 Mayıs 2008 Cum 00:36:05 EEST

selam arkadaşlar. ilginç bir olayla karşılaştım. arkadaşın dizüstü
bilgisayarına pardus 2007.3 kurdum. ardından güncelledim ardından da
compiz fusionı kurdum tabii. sonra arkadaşı pardus macerası ile başbaşa
bıraktım fakat bu yeni parduscu aday adayı arkadaşta şöyle bir
talihsizlik yaşandı. playerlar avi ve dvix dosyaları sesini çalıyor ama
görüntü yok. acaba yanlışlıkla eski çekirdek yerine yeni çekirdeği mi
sildim. nasıl bmir problem olabileceğini tam kestiremiyorum.