[Pardus-kullanicilari] pardus2008

savaş izmir savasizmir at gmail.com
2 Mayıs 2008 Cum 00:28:02 EEST

selam arkadaşlar. ben pardus 2008in 23 nisan sürümünü sanal olarak kurdum ve
networku kurup pisi up komutuyla güncellemeye çalıştım.  paketleri indirmeyi
bitirdikten sonra şöyle bir hata mesajı ile kapandı

İndiriliyor 59 / 59
Paket ungrab-winmodem, pardus-2008-test deposunda bulundu
ungrab-winmodem-1_20080126-4-6.pisi [önbellekte]
Kuruluyor 1 / 59
baselayout-3.1-69-14.pisi [önbellekte]
baselayout paketi, versiyon 3.1, sürüm 69, inşa 14 kuruluyor
Yeni orijinal versiyona yükseltiliyor
baselayout paketi kaldırılmak üzere yapılandırılıyor
Program sonlandırıldı.
Betik hatası: org.freedesktop.DBus.Error.NoReply: Message did not receive a
reply (timeout by message bus)
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.