[Pardus-kullanicilari] Ynt: Bir M.E.B. klasiği daha

selim ok selimok at gmail.com
1 Mayıs 2008 Per 17:51:01 EEST

01 Mayıs 2008 Perşembe 16:38 tarihinde Necmettin Begiter <
necmettin.begiter at gmail.com> yazmış:

> Bana sorarsanız, yapılabilecek şey en fazla dilekçe vermektir. O
> dilekçelerin de %99'unun hedefe ulaşma ihtimali Murphy kanunlarına
> bağlıdır. Ulaşanların da istenen sonuca ulaşana kadar
> projeler-çalışanlar-bakanlar-yetkililer değişir, dilekçeler
> verildiğiyle kalır (bu da yeni Murphy kanunu;).

Allah'tan işleyen tek kanın Murphy kanunu ile selefi yeni Murphy değildir.
Bu ülkenin kendi yasaları kendi kuralları vardır. Her vatandaş (istisnaları
bilemeyeceğim tabi) mağduriyeti ile ilgili, kendini mağdur eden kişi adına
dava acabilir, yada savcılığa kamu adına dava açması için dilekçe
verebilir(yanılıyorsam düzeltin lütfen).

Ben elinde bu maddi imkanlara sahip, azıcık mevki makam sahibi insanların
(bu mevki müdürlük koltuğu filan değil yanlış anlamayın) kendi ve kamunun
çıkarlarına aykırı gördüğü şeylerde, hakkını aramasını, hukuki süreci
başlatmasını istiyorum. Öğrenci halimle bu işe kalkışmam pek mümkün
gözükmüyor. Çok olsa  Eğitim teknolojileri genel müdürlüğü bilgi işlem daire
başkanlığına e-posta atabiliyorum.

Bu ülkeye bu ülkenin vatandaşları sahip çıkmalı. Bu işi yaparken yasal
yollardan, kırmadan dökmeden yapmalı.

İyi çalışmalar,
Selim