[Pardus-kullanicilari] Ynt: Bir M.E.B. klasiği daha

podaydr podaydr at gmail.com
1 Mayıs 2008 Per 16:14:02 EEST

Ben lise öğrencisiyim. Şu anda okulumun sitesini hazırlıyorum. Ftp falan
şifreleri birde ilsis üzerinden mi tam bilmediğim karışık bir meb sistemi
var. Onlara girip oradan ayarlıyorum. Evde yapamadığım için okuldaki bir
bilgisayara Pardus kurdum. Pardusun üstünden çalışıyorum her işimi de
görüyor. Öğretmenim idareci olan gördü bunu  şaşırdı. Hele ki biraz daha
bahsedince daha da şaşırdı. Aynen böyle bu işte.

01.05.2008 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: