[Pardus-kullanicilari] Bir M.E.B. klasiği daha.

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
1 Mayıs 2008 Per 00:26:00 EEST

Dava açma işini isterseniz ve anlatabilirsek sendikalar yapabilir.
Burada boşa harcanan paranın hesabını yaparsak başına bir iş geldiğinde
topu ekonomiye atan Milli Eğitim Bakanı tam köşeye sıkışır. Mecburen
Pardus ve Linux'e giriş yapmak zorunda kalır.

Ayrıca arkadaşımız sanki ie5'den yukarı ile çalışır ibaresini
Microsoft'un bu işi iyi yaptığı gibi algılamış olabilir. Ancak siteyi
yapan şahsiyetin ya da şirketin beceriksizliği olduğunu düşünüyorum.
Zira Microsoft'un kendi sitesine bile diğer tarayıcılarla
girebildiğinize göre ie5 ve yukarısını dayatmak sadece beceriksizlikle
açıklanabilecek türden bir olaydır.