[Pardus-kullanicilari] USB HDD de pardus 2007.3

DrNedim nedimky at gmail.com
31 Mar 2008 Pzt 21:18:44 EEST

bende benzer bir denemede böyle bir sonuçla karşılaştım. sonra 4 gb Usb
diske kurdum ve değişik bilgisayarda da rahatlıkla çalıştırdım. Benim
kanaatimce değişik bilgisayarda partition yapısı farklı olunca harddisk
numaralaması değişiyor ve grub başarısız oluyor. (sda1 olan sdb1 e
dönüşebiliyor)

31.03.2008 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: