[Pardus-kullanicilari] pardustan xp ye dönüþ...

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
30 Mar 2008 Paz 18:42:44 EEST

Kürşat bey,

İlginiz için çok teşekkür ederim.

Aslında sorunuz çok yerinde, benim laptopum lenovo marka ve aslında tüm
kurtarma bilgileri, Xp dahil, HD içinde bir bölümdeydi, ben pardus kurarken
o bölümü bozdum. Şu anda kullanmak istediğim Xp ise HP bir laptop un Cd si.
Anlıyacağınız ürünler aynı değil ama yine de XP nin değişim göstermeyeceğini
düşünüyordum. Sanırım en son çare olara lenovo servisine gidip gerekli Cd
leri alacağım. Kurtarma operasyonunda yüklenen XP hiçbir zaman ürün anahtarı
ve/veya etkinleştirme istemezdi zaten. Sanırım ona ihtiyacım olacak ama yine
de standard hardware olarak düşünürsek her XP Cd si çalışması gerekti diye
düşünüyordum.