[Pardus-kullanicilari] güncellemeler

menguceko mengucek at gmail.com
30 Mar 2008 Paz 17:51:01 EEST

On Sunday 30 March 2008 16:08:27 Abdullah KORKMAZ wrote:
> PARDUS 2007,3 LINUX KULLANIYORUM İNTERNET ÜZERİNDENE GÜNCELLEMELERİ YAPMAK
> İSTİYORUM ANCAK TAM ANLAYAMADIĞIM DOSYALARIN BOYUTU BANA BİLGİ
> VEREBİLİRMİSİNİZ, MALUM 4 GB LIK LİMİTLİ KULLANICILARDANIM....

Merhaba..
Eğer ilk defa güncelleme yapacaksanız muhtemelen 250-400 MB arası bir
güncelleme olabilir..
Paket yöneticisinde "güncellemeleri göster"i tıklayınca depo güncellenir.. ve
gelen paketleri seçip "sepeti göster" deyince ne kadar güncelleme olduğunu
göreceksiniz..
Gördükten sonra güncellemeleri yapmayıp/erteleyebilirsiniz..

Hoşça kalın..

--
menguceko