[Pardus-kullanicilari] Pardus kullanıcı şifresini degiştirme

Star Gate warrior_gate at hotmail.com
28 Mar 2008 Cum 13:42:27 EET

Pardusun şifresini unuttum ve hatırlayamıyorum çünkü pcmde 3 tane işletim sistemi oldu için hepsine farklı bi şifre girmiştim pardsun kullnıcı şifresini resetlemek istiyorum bunu nasıl yapablilirm. konsalda hangi kodlarla yapılır.Yardım ederseniz sevnirim.

Yasin...
Windows Live Hotmail size ücretsiz 5GB'lık ÜCRETSİZ depolama olanağını sunuyor! Ücretsiz Windows Live Hotmail hesabınızı buradan edinin!
http://get.live.com/mail/overview