[Pardus-kullanicilari] jack server ve DV den DVD yapmak

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
27 Mar 2008 Per 14:27:54 EET

ArkadaÅŸlar tekrar merhaba,

Gün geçmiyor ki Pardus'tan yeni birşey istemeyeyim.

1)Ben evde studyosu olan amatör bir müzisyenim ve de şimdiye kadar Cubase ve
de Cakewalk (müzikle uğraşanlar anlayacaktır bu programları) ile çalıştım,
tabii ki windows altında. Şimdi farkın avardım ki, Linux'ta da Cubase kadar
olmasa bile yine de benim isteklerime cevap verebilecek sequencer
programları mevcut. Aynı zamanda midi çalıcı da olarak kullanılıyorlar.
Sorun JACK server, çalıştıramıyorum. İşin enteresanı mesaj kutusund
ayazanları da buraya yapıştıramıyorum. Temelde bu sunucunun ayarlarının
yapıldığı dosyayı nasıl bulabilirim? Ya da bu konuda bilgisi olan var mıdır,
Jack kullanan yani...

2) Bir de elimdeli analog DV kameradan DV kasetlerini DVD ye kaydetmek
istiyorum, Kino ile başarılı RAW DV capture lar yapmama rağmen bunları DVD
formatında export edince görüntü kalitesi ciddi anlamda düşüyor acaba ne
yapmalıyım? Suç Kino damıdır yoksa ben ayar onusunda bilgisiz miyim? DVD
dual pass seçmeme rağmen görüntüde FPS çok düşük. Bileniniz var mı?

Selamlar

--
Gokhan Yurdusev
gyurdusev at gmail.com