[Pardus-kullanicilari] Pardus-2007 için Skype-2.0...

Ali Cengiz Kurt alicengizkurt at ttmail.com
25 Mar 2008 Sal 18:32:24 EET

Arkadaşım bu komutla da çalışmıyor, Verdiğiniz komut skype.desktop içinde
yazıyor bende oradan bakarak denemiştim fakat çalışmamıştı.İşin kötü yanı
bu programın son versiyonuna bu akşam için ihtiyacım var.

Ben geçen günlerde skype 2.0.0.63 kurdum daha sonra kaldırdı. Mail listesinde yazılanları görünce tekrar kurmak istedim anlatılan hatalarla karşılaştım. Ama bir çözüm buldum. Ev dizinindeki .skype dosyasını silin yeniden yükleyin paketi.Kolay gelsin.