[Pardus-kullanicilari] 4 gb ram imi 3 gb olarak görüyor

Alper OGUZ Alper.OGUZ at bimar.com.tr
25 Mar 2008 Sal 14:28:18 EET

Merhaba,

Herhalde son 7-8 yildir piyasaya cikan tüm islemciler PAE destekliyordur, o yüzden buna bakmaniza gerek yok. Cekirdekte secilen parametreyi bilmiyorum. Eger 4 veya 64 GB secilmisse grub.conf'ta kernel satirina mem=4096M yazarak, sistemi bu sekilde acmayi deneyebilirsiniz. Hic o kadar bellegi olan bir sistemim olmadigindan bunu denemis degilim. O yüzden grub'da ayri bir Pardus baslangici yaratip onda bu parametreyi eklerseniz iyi olur, sonra sisteminizi acamama olmasin.

kolay gelsin

Alper Oguz