[Pardus-kullanicilari] Pardus-2007 için Skype-2.0...

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
25 Mar 2008 Sal 12:58:29 EET

Skype 2.0 ilk beta sürümünden bu güne kullanmaktayım. İlk beta sürümünde
bug.lar mevcutttu stabil çalışmıyordu 2.0.27 sürümüne kadar bug.lar kalktı
görüntü ve ses kopmaları aşıldıktan sonra 2.0.63 Kararlı sürümüne terfi
ettiğimde de sitemde normal çalışıyor ve de herhangi bir problemle
karşılaşmadım. Pardus 2007 de problem oluşurtursaydı bu güne kadar
oluşturması gerekirdi düşüncesindeyim.İyi günler

25.03.2008 tarihinde Selim Tavşan <selimtavsan at gmail.com> yazmış: