[Pardus-kullanicilari] amsn

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
25 Mar 2008 Sal 11:50:54 EET

Selam,

aMsn ile bildigim kadari ile sesli-ve-goruntulu gorusme yapamazsiniz. Ses
icin skype, gizmoproject gibi programlar kullanmaniz gerekli, ancak bunlar
da msn agina baglanmazlar ve/veya ayni anda video gorusme yaptiramazlar.
Skype 2.0 versiyonu ile linux altinda video conf yaptirabiliyor diye
okudugumu hatirliyorum.

Ayrica ekiga ve/veya openwengo projelerini deneyebilirsiniz, bunlar endustri
standardi protokoller kullanarak calisirlar, ancak bu yuzden MSN ile
gorusemezler. (M$ kendine ozel kapali protokolunu kullanir). Her iki
bilgisayara da bu programi kurmaniz gerekir.

Goruntuyu kesik kesik almaniz ise, o sirada internetten birseyler indiriyor
ve/veya arkadasinizin bilgisayarinin "gonderme" hizinin yetmemesinden
kaynaklanabilir.

Emre