[Pardus-kullanicilari] amsn

Mucibirahman ÝLBUÐA mucip.ilbuga at gmail.com
25 Mar 2008 Sal 11:29:08 EET

Selamlar,
Şahsen ben msn'den nefret ederim (findoz'u hatırlatıyor!) ama bir
yakınım için dün "amsn" ile uğraştım. Yazılı'da sorun yok ancak sesli
için snack diye bir pakete ihtiyaç duyuyor. Onu da siteden yüklemeyi
başaramadım bir türlü. Dosya eksik diyip duruyor. Ancak görüntülü'de bir
sıkımntı yok. En azından hayal-meyal birşeyler görünüyor :)

Skype'nin görüntülü sürümünü deneyin diyeceğim ama henüz ben bile
kuramadım... Kütüphane sıkıntısı var. Umarım Pardus-2008'de giderilir :)

--
Kolay gelsin,
Mucip:)

Aytek YILDIZ yazmış: