[Pardus-kullanicilari] FATAL:Module fuse not found uyarýsý

Ýnan kinginan at gmail.com
24 Mar 2008 Pzt 23:43:51 EET

Herkese iyi geceler,
Pardus açılırken FATAL:Module fuse not found uyarısı alıyor ve ntfs disklere
ulaşamıyorum./media dizini altından disklere ulaşmak istediğimde "İzin
verilmedi" uyarısını alıyorum.
kernel, ntfs_3g gibi pisi paketlerini pisi it --reinstall  komutuyla tekrar
yükledim ama faydası olmadı.
ve
pardusi parsi # modprobe fuse
FATAL: Module fuse not found.
pardusi parsi # mount -a
FATAL: Module fuse not found.
fusermount: fuse device not found, try 'modprobe fuse' first
FATAL: Module fuse not found.
fusermount: fuse device not found, try 'modprobe fuse' first
FATAL: Module fuse not found.
fusermount: fuse device not found, try 'modprobe fuse' first
pardusi parsi #

Disklere ait GParted görüntüsü burada: http://imaj.at/36474
Bu hataları almadan önce kerneli 2.5.24 'e yükseltmiş ve Laptop'un pil
gösteresi çalışmadığı için kernel 2.6.18 'e dönmüştüm.Dönüş şekli ise Paket
Yöneticisinden güncelleme yaparak olmuştur.Ayrıca defalarca xp'yi düzgün
kapattım.
Bu sorunu nasıl çözebilirim?
Saygılarımla.

--