[Pardus-kullanicilari] Compiz fusion icon baþlamýyor

Ali Cengiz Kurt alicengizkurt at ttmail.com
24 Mar 2008 Pzt 16:42:41 EET

Merhaba;
Compizin ikonunu başlatamıyorum. Yaptığım tam olarak şu:
Menüden gidip normal olarak compizi çalıştırıyorum; fakat compiz fusion iconu
çalıştırmayı denediğimde bir türlü çalışmadı. Bu problemin çözümü için ne
yapabilirim?

Tam olarak başka ne yaptığınızı bilmiyorum. Ancak menüden tıkladığınızda Compiz icon görev çekmecesine yerleşir. Burada ikona sağ tıklayarak açılan men,den işlemleri yada masaüstünü seçebilirsiniz. Kolay gelsin.