[Pardus-kullanicilari] Gnome ait güncellemeler

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
23 Mar 2008 Paz 23:42:56 EET

Sun, 23 Mar 2008 23:00:23 +0200, "ok4nunal at yahoo.com.tr"
<ok4nunal at yahoo.com.tr> :

> Gnome KDE gibi bir çekirdek değil mi arkadaşlar benim Gnome'la bir
> işim olmadığı halde her güncellemede Gnome'e ait güncellemeler
> görüyorum neden oluyor acaba. Bunları silersem problem yaşar mıyım
> acaba?
GNOME kutuphanelerini kullanan bir program kurmus olabilirsiniz. Onun
bagimliliklari olarak bilgisayariniza kurulmustur.

Kaldirirken korlemesine "evet"e basmayip, beraberinde bagimlilik olarak
hangi paketlerin kalkacagina bakarsaniz, hangi programlarin ihtiyac
duydugunu gorup ona gore karar verebilirsiniz.

                   Doruk