[Pardus-kullanicilari] .bin cd kalıbı var

Timuçin timucinbahsi at gmail.com
23 Mar 2008 Paz 22:17:43 EET

elimde cd kalıbı var .bin uzantılı. cd boyutundan büyük olduğu için cd ye
yazamadım, o yüzden kalıbı mount edip kullanmak istiyorum fakat parudsta
mevcut ya da pisi vasıtasıyla kurulabilen hiç bir programla başarılı
olamadım.

fuseiso paketinin tanımında bu işi yapabileceğine dair iddialı açıklamalar var
fakat onu da kurduktan sonra çalıştıramadım, bulamadım. fuse eklentisi diyo.
fuse u da bulamadım. şimdiden teşekkürler.