[Pardus-kullanicilari] Compiz Fusion

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
23 Mar 2008 Paz 21:08:18 EET

Çok teşekkür ederim ilginiz için pencere yöneticisinin compiz olduğunu
gördüğümden hemen compiz-manager mesajını verdim. Aldığım sonuç aşağıdadır;

okan at pardus ~ $ compiz-manager
Checking for Xgl: not present.
Detected PCI ID for VGA:
Checking for texture_from_pixmap: present.
Checking for non power of two support: present.
Checking for Composite extension: not present.
aborting and using fallback:
/usr/bin/compiz-manager: line 104: exec: --: invalid option
exec: usage: exec [-cl] [-a name] file [redirection ...]

xgl'nin olmadığından bahsediyor. Acaba nasıl xgl sahibi olabilirim ya da
ne yapmam gerekir acaba?