[Pardus-kullanicilari] girişte şifre

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
23 Mar 2008 Paz 18:05:55 EET

Sun, 23 Mar 2008 17:59:31 +0200, "Bahadır Hatunoğlu"
<bahadirhatunoglu at gmail.com> :

> Benim sorum şu; pardus 2007.3 ü başarıyla yükledim, sorunsuz
> kullanıyorum, ama daha önce kullandığım 2007.1 in aksine pardus
> açıldığında şifre istemiyor.Bu bir bug mudur ya da 2007.3 e özgü bir
> özellik midir, açarken şifre nasıl koyabilirim?
Kurulum sirasinda "parolasiz otomatik su kullanici acilsin" secenegini
secmis olmalisiniz (2007.1'de boyle bir secenek yoktu).

Tasma'da (Pardus Yapilandirma Merkezi), Sistem Secenekleri bolumunde
Giris Yoneticisi'nden bu ayari degistirebilirsiniz.

                   Doruk