[Pardus-kullanicilari] Acer 4315

mustafa çiftçi mert.ciftci at hotmail.com
23 Mar 2008 Paz 17:41:57 EET

cs hata vardır

From: aacemmi at gmail.comTo: pardus-kullanicilari at pardus.org.trDate: Sun, 23 Mar 2008 17:39:35 +0200Subject: [Pardus-kullanicilari] Acer 4315

Acer’in 4315 model notebookları bilindiği gibi Linux ile gelmekte. Ancak ben bu bilgisayarımda pardus kullanmak istedim. Pardus kurmaya ne kadar uğraştıysam da olmadı. Bende hata yok çünkü masaüstü bilgisayarımda ve başka bir arkadaşımın notebookunda pardusu kurdum. Kurulumun 3 seçeneğini de denedim fakat hiçbirinde kurulum başlamadı. Bu cihazımda pardus’u nasıl çalıştırabilirim?
Windows Live Messenger'ın yeni 2008 versiyonunu buradan ÜCRETSİZ yükleyin!
http://get.live.com/messenger/overview