[Pardus-kullanicilari] rutilt programı

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
23 Mar 2008 Paz 00:05:42 EET

> Az önce saat 11:13 de aynı işlemi yineledim ve aynı şey meydana
> geldi. Ancak bahsettiğim olay root parolamı girme esnasında olduğu
> için programla alakalı olmayabilirmi diyerek yeniden başlatıp
> bilgisayarımı, Dosya yetkili kullanıcı kipinde root parolamı
> sorduğunda herhangi bir sorun oluşmadı. Dosyaları ise aşağıdaki
> adreslere yükledim. İlginiz için teşekkür ederim, yeni sistemin
> hazırlıklarıyla uğraştığınız şu günlerde bunada zaman ayırdığınız
> için. İyi çalışmalar

 log dosyalarında herhangi bir sorun görünmüyor. Tüm güncellemelerinizi
yaptınız mı ? rt73 sürücüsü kullanıyorsunuz, 2007.3 çıkışından sonra da
sanırım o pakette bir düzeltme olmuştu. Güncelleme yapamıyorsanız en
son çıkan paketi elle indirip sisteminize kurup baştan başlatmayı
deneyebilirsiniz.

 http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007/rt73-0.0_2007112410-10-37.pisi