[Pardus-kullanicilari] rs premium hesabı, aria2 grafik arayüzü

enes yıldız mavikalemler at gmail.com
22 Mar 2008 Cmt 20:41:15 EET

rapgeti wine ile açtım, ayarlar kısmından rapidshare kullanıcı adımı ve
şifremi girip dosyadan link al dedim, linkleri aldı ve yaklaşık 5 dakika
boyunca bekliyor deyip indirmekten vazgeçti. hiçbirini indirmedi hasılı.
acaba wine altında kullanılan uygulamaların internet bağlantısı için ek bir
ayar mı var?

wget ve aria ya cookieleri tanıtarak indirmeyi denedim, oldu çok şükür :)
çerezleri otomatik tanıtmayı da başarırsam tamamdır, araştırayım biraz
daha..

teşekkürler.