[Pardus-kullanicilari] rs premium hesabı, aria2 grafik arayüzü

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
22 Mar 2008 Cmt 19:36:31 EET

Sat, 22 Mar 2008 19:24:06 +0200, "enes yıldız"
<mavikalemler at gmail.com> :

> rapidshare premium hesabım var ve bundan azami şekilde istifade etmek
> için maalesef windowsa dönüyorum.
Boyle radikal kararlar vermeden (sahi karar verdiyseniz, niye
soruyorsunuz; karar vermediyseniz niye karar verdiginizi soyluyorsunuz)
once sorsaydiniz, penguenler de rapidshare kullaniyor :)

> her seferinde sormadan, rapidshare kullanıcı adı ve şifremi otomatik
> olarak kullanacak, seri halde dosya indirebilen bir program, linkleri
> tek tek girmeden, örneğin bir text dosyasından alabilecek şekilde
> çalışan bir program.
Wine ile rapget kullanabilirsiniz, bir problem cikmiyor. rapget sadece
rapidshare degil, onlarca dosya paylasim servisini destekliyor. Ayni
sekilde dosya gondermek icin de Rapiduploader'i problemsiz
kullanabiliyorsunuz. Idman'i denemedim.

> biraz araştırma yaptım, çıkan alternatifler: multiget, aria2, d4x ve
> firefox'un dowthemall eklentisi. multiget ve d4x istediğim işlemleri
wine kullanmak istemezsiniz alternatif olarak wget ya da curl ile de
indirebilirsiniz. Onunla da iki yontem var. Ya,

http://isim:parola@rs134cg...

seklinde bir metin dosyasi hazirlayip, wget -i todo komutu ile
calistirabilirsiniz. Her defasinda tekrar tekrar isim/parola yazmaniz
gerekmiyor, ara/degistir fonksiyonuyla http://rs ile baslayanlari
http://isim:parola@rs ile degistir diyebilirsiniz.

wget/curl ile ikinci yontem rapidshare hesabinizi direct download'a
ayarlayip, Firefox'in rapidshare'e login olurken olusturdugu cookie
dosyasindan rapidshare satirini bir dosyaya ayirip,

wget --load-cookies=kukidosyasi -i rapiddosyalistesi.txt

seklinde calistirabilirsiniz.

                   Doruk