[Pardus-kullanicilari] Siyah ekran

halit çete halitcete at gmail.com
22 Mar 2008 Cmt 10:51:13 EET

Merhaba arkadaşlar,
Bir hafta önce son güncellemeleri yaptıktan sonra açılışta, sifreyi
girdikten sonra, ekran kararıyor. Masaüstünün açıldığına dair müzik
sesini duyuyorum ancak ekran kara bir şekilde kalıyor. Resetlediğim
halde durum devam ediyor.  Gruptaki eski kernel'lerden de açmayı
denediğim halde aynı sorunla karşılaştım. Uzun zamandır açamadığım
Pardusu dün çocuklar normal olarak açmış bugün yine aynı sorunla
karşılaştım.
Buna benzer sorunları oyunlar oynandıktan sonra, ekran çöünürlüğünün
düşmesi ve bazan karartı şeklinde yaşıyor ancak bir şekilde
hallediyordum. Ancak güncellemeden sonra, bu karartı işi devamlı
olmaya başladı.
Yardımcı olursanız sevinirim.
(Bilgisayarım P4; 1,7 ghz; 512 ram)