[Pardus-kullanicilari] pardus için server yönetici paneli

Kivanc GUMUSLER kivanc.gumusler at gmail.com
22 Mar 2008 Cmt 03:47:11 EET

Kurşat Bey,
Pardus u webserver olarak kullanan arkadaşlarınızdan bu konuda bilgi
alıp bizimle paylaşırmısınız. Webmini sizin gibi bende centos da
kullanmaktayım. Aslında amacım sunucu amaclı pardus kullanımlarında
pisi paketlerinin yaygınlaşıp yaygınlaşmayacağını veya bu konuda
çalışmaların olup olmadığını öğrenmek. Bireysel çalışmalar varsada
deneyimlerin bizlerle paylaşılması :)

22.03.2008 tarihinde Kursat Unlukara <kursat at unlukara.com> yazmış: