[Pardus-kullanicilari] uzun süre kullanımdan sonra

Koray Ozdemir 186600 at gmail.com
21 Mar 2008 Cum 13:20:51 EET

doğrumu yaptım bilmiyorum ama konsole dan top yazıp cpu ve ram kullanımını
kontrol ettim.

beagled - beagled-helper programlarını çok fazla (%80) cpu kullandığını
gördüm. ctrl+esc ile görev yöneticisinden sonlandırdım.

şu anda işlemcimi en çok kullanan program X , o da % 5 civarında.

beagled herhalde kerry ile alakalı arama programı için gerekli başka bir
program. onun yerine google desktop search kuracağım.

teşekkürler .

--
Koray Özdemir

21.03.2008 tarihinde Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr> yazmış: