[Pardus-kullanicilari] kde-ln-fr , de, it.. önemli mi*

İnanç Yıldırgan graphys at gmail.com
20 Mar 2008 Per 17:27:28 EET

On Thursday 20 March 2008 17:17:00 Şevket yavuz wrote:
> arkadaşlar pardusta güncelleme kısmında kde'nin "ln-tr" haricinde
> "fr,de,it,sp"... vb güncellemeleri olduğunu gösteriyor. bunlar fransızca,
> almanca, ispanyolca vb dillerin kde eklentileri olsa gerek ve pardusumda
> kurulu ki güncellemelerini istiyor.
> Benin sorum ise şu; bunların ana kurulumunu pardustan kaldırsam da
> güncellemeleri yapmayıp aylık kotam dan yemese olmaz mı? Kaldırırsan hata
> mı verir? HDD'de yerimde açılmış olur hemde. Paylaşımlarınız için şimdiden
> teşekkürler.

O paketleri kaldırmanız herhangi bir problem yaratmayacaktır. Sadece pardusu o
dillerde kullanmak isteyen kullanıcıların ihtiyacı var o paketlere. Ayrıca
ben kota açısından paket yöneticisindeki sistem yerelleri sekmesinin içindeki
glibc paketlerinide kaldırdım. Zaten system base içerisinde glibc mevcut
diğerleri kde-i18fr paketleri gibi yerel paketler sadece. Kolay gelsin.