[Pardus-kullanicilari] UZAK MASAÜSTÜ BAĞLANTISI

Ahmet Kamaci ahmet.kamaci at neziroglu.com.tr
20 Mar 2008 Per 08:08:45 EET

krdc rdp kullanicilar icin pek pratik degil onun yerine masa uzerine uygulama baglanti olusturup komut bolumune kendinize uygun olan duzeltmeleri yaparak bunu kullanin

rdesktop -k tr -u kullaniciadi -g1270x960 -r printer:hp5700 -a15 10.0.0.1

-k tr -turkce destegi icindir
-u kullanicinin 2003teki adini yazini otomatik gelecektir
-g cozunurluk ayari bunun yerine -f koyarsaniz tam ekran olur
-r yazici veya hdd yi 2003 te paylasima acar cevrebirimlerindei adi nasilsa yazici oyle yazilmalidir
-a renk derinligi belirtir cok gerekli degil
enson serverin ipsini yada ismi ne ise o girilmelidir

konuyla ilgili sikinti olursa maille yada msn telefonlada yardici olabilirim kolay gelsin iyi calismalar...

On Mon, 17 Mar 2008 14:27:06 +0200