[Pardus-kullanicilari] pardusu internet olmadan guncellemek mumkunmudur?

Erdem Olcay erdemolcay at gmail.com
19 Mar 2008 Çar 23:39:43 EET

Merhaba.

Pardus-Wiki'de bu konuyla ilgili bir "Nasıl" belgesi var. Şuradan
ulaÅŸabilirsiniz: http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Yerel_Pisi_Deposu_Kurulumu

Burada, aynı internet hattını paylaşan ve birbirine yerel ağ ile bağlı olan
birden çok bilgisayarın tek bir bilgisayardaki depodan yazılım
yükleme/güncelleme yapması için "yerel pisi deposu" kurulumu anlatılıyor.
Siz anlatılanları internete bağlı bir bilgisayarda uygulayıp oluşturduğunuz
depoyu kendi bilgisayarınıza taşıyabilirsiniz.

Yahut, alternatif bir yöntem olarak,
http://zzz.fisek.com.tr/files/pardus-local-repo.sh adresinden indirdiÄŸiniz
wget betiğini internete bağlı bir bilgisayarda çalıştırarak resmi Pardus
deposundaki paketlerin en güncel sürümlerinden oluşan bir yerel depo
oluşturabilir, yine indirdiğiniz depoyu kendi bilgisayarınıza taşıyıp
kullanabilirsiniz.

Kolay gelsin..

19.03.2008 tarihinde melih kara <isteweb at gmail.com> yazmış: