[Pardus-kullanicilari] mnt den harddisklerimi göremiyorum

Kasar Dünya kasardunya at gmail.com
19 Mar 2008 Çar 23:22:37 EET

merhaba pardus kullanıcıları.. pardusun yuklu olduğu sürücüdeki mnt
bölümünde harddisklerimi göremiyorum. sebebi ne olabilir. harddiskim 3
bölüm. 1i pardus ikincisi xp ve üçüncüsü veri bölümü(ntfs). ben sadece xp
nin kurulu olduğu dosyaları görebiliyorum. normal sisteme tıklayınca hepsi
gözüküyor ama bişi kaydederken falan mnt bölümünden sadece xp nin kayıtlı
oldğu c sürücüsü gözüküyor. yardımlarınız için tşk ederm şimdiden