[Pardus-kullanicilari] pardus kullan(a)mıyorum

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
19 Mar 2008 Çar 12:17:48 EET

Sayın Arkadaşım
Anlayabildiğim kadarıyla Pardus u biraz fazlaca kurcalamış ve farkında
olmadan mimarisini veya bağımlılıklarla ilgili birkaç ufak hata
oluşturmuşsunuz. Konsol (terminal) açın su komutunu akabinde yönetici
parolanızı girin , takiben pisi rdb komutu ile mimariyi düzenleyin (size
sorulan bölümde evet deyip enterleyin)  Mimari düzenlendikten sonra
pisi upile yükselecek
pk.ler varsa evet diyerek kurulsun işlem sonunda Sisteminizi yeniden
başlattığınızda bir sorun olmamsı gerek. Program kurmak istediğinizde ana
depodaki pk.ler ile contrib depodaki pk.leri kurarak sisteminizin
stabilitesini bozmazsınız.Kolay gelsin

18.03.2008 tarihinde Yusuf Muhsin <yusufmuhsin at gmail.com> yazmış: