[Pardus-kullanicilari] diskin takas bölümü çalışmıyor

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
19 Mar 2008 Çar 11:40:38 EET

Arkadaşım
Sizin yaşadığınız problemin hemen hemen aynısını iki sabit diskli sistemimde
disklerden birinde oluşan karışıklığı ve hatta sabit diskin toplam
alanınının dahi farklılaştığı bir durumda Muharrem arkadaşımın önerisi ile
System rescue iso Cd si ile düzenleyebilmiştim. G parted ile diğer sabit
diskteki sistem e müdahale etmediğim (daha doğrusu cesaret edemediğim için)
bu yolu seçerek tüm partitionlarımı yeniden tanımlayıp düzenlediğimde 80
Gb.lık Hard diskim eski haline dönmüş oldu. System Rescue  iso CD sinin tek
mahsuru İngilizce oluşu. Harddisc teki Formatlama,Tamir,Boyutlandırma,MBR ın
yeniden düzenlenmesi v.s için Unix,Linux dahil değişik tüm formatlarda
format işlemlerinide gerçekleştirebileceğiniz çok işlevi olan bir program
CD.si.Kazara denemek için FreeBSD kurduğum Partition u ne winxp üzeri nede
Pardus,suse,kubuntu üzerinden formatlayamayınca imdada yine System Rescue
yetişti. Kolay gelsin iyi günler.

19.03.2008 tarihinde Tuna Han ALTINPINAR <tunahan at gmail.com> yazmış: