[Pardus-kullanicilari] pardus'a yeni katıldım

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
19 Mar 2008 Çar 08:16:23 EET

18.03.2008 tarihinde melih kara <isteweb at gmail.com> yazmış:

> pardus işletim sistemini begeniyorum ve bilgisayarıma kurdum cok guzel bir
> sistem yanlız kullanma amacım türklerin başarısı icin destek ve yukseltmek
> icindir tum bilgilerimle sizlerleyim ;
> ben amatörce web tasarım yapmak yolunda ilerliyorum ve php komutlarını
> kullanmak icin basladım biryerden yanlız pardus işletim sistemine localhost
> sunucusu nasıl kurulur ne yapmam neler yuklemem gerekir bu konuda
> yardımlarını istiyorum saygılarımla iyi calısmalar
>
> <http://www.isteweb.net>

Ben de benzer sıkıntıları yaşadım. Diğer arkadaşlar size yol gösterecek
adresleri verdiler. Ben de şu kadarını söylemek istiyorum. Contrib deposunu
bilgisayarına ekle. Gerek PHP, gerek Apache, gerekse MySQL ve de PhpMyadmin
olsun kolayca bilgisayara yüklemek mümkün oluyor.

Bunları kurduktan sonra internet tarayıcısına localhost yazarak Apache'nin
çalışıp çalışmadığını kontrol et. Apache çalışmıyorsa Pardus > Tasma >
Servis Yöneticisi'nden Apache'yi evet yap.

PHP uzantılı dosyaları çalıştırmak için de Home'da public_html klasörü
açarak dosyaları buraya kaydet.

Umarım faydamız olmuştur. Kolay gelsin.