[Pardus-kullanicilari] pardus kullan(a)mıyorum

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
19 Mar 2008 Çar 08:08:19 EET

Ancak yaşadığım sıkıntıları paylaşacak bir gurup içinde bulunmak beni son
derece mutlu etti. Öyle ki problemi çözüp çözememek bile umurumda olmadı.
Paylaşma gurubunun yanında hemen her problemi aşmak için sadece arama
motorlarını kullanmanın bile yeterli olduğunu gördüm. Şu anda Pardus
kullandığım için özellikle işletim sistemi ile ilgili birçok bilgi öğrenmiş
bulunuyorum. Benim tek yapamadığım karşılıklı görüntü ile sohbet edememek.
Bunun da çaresi olduğunu biliyorum ancak ben fazla uğraşmak istemedim.

İnsan Pardus kullandıkça bilgisayar kullanmanın tadına varıyor.

Bol Pardus'lu günler dileklerimle...