[Pardus-kullanicilari] pardus kullan(a)mıyorum

Arda Eden ardaeden at gmail.com
18 Mar 2008 Sal 23:31:54 EET

Ünal Hocam sinirlenme,
Olur böyle. Zamanla düzelecek.
Yıllarca bilgisayar kullanımı Windowsla özdeşleştirildiğinden herkes
alışkanlıklarını sürdürmek istiyor.
Bu arada Sivas'ta bir firma PARDUS'a full destek vermek istiyor. Ben gittim
konuştum ve biraz da tanıttım. Dükkanlarının panosuna kocaman bir de Pardus
logosu bastıracaklar. SAttıkları makinaları PARDUS yüklü olarak teslim etmek
istiyorlarmış. Bir ara beraber gidip bir de sizinle konuşalım adamlarla.
Saygılar.