[Pardus-kullanicilari] Yeni bir çekirdek derleme

Isbaran Akcayir isbaran at gmail.com
18 Mar 2008 Sal 22:09:28 EET

Arda Eden wrote On 18-03-2008 21:59:
> Arkadaşlar selamlar,
> Bazı ses uygulamalarını daha verimli kullanmak amacıyla, Real-Time desteği
> alabileceğim yeni sürüm bir çekirdek derlemek istiyorum ancak bu uygulamamın
> sistem kararlılığını ne şekilde etkileyebileceği ile ilgili şüphelerim var.
> Mümkünse bu konuda bilgisi ola kişilerin tavsiyelerine ihtiyacım var.
> Teşekkürler.

Merhaba,
[1] adresinde derlenmiş bir kernel var [2] adresinde de kurulumu
anlatılıyor.
Sisteminizi sürücüler dışında etkileyeceğini sanmıyorum ( beni
etkilemedi en azından ), mesela [1] adresinde alsa sürücüleri olmasına
rağmen ati-drivers kullanıyorsanız sürücüyü kendiniz derlemeniz
gerekecek ( ya da xorg ati sürücüsüne geçeceksiniz )
bir deneyin bence en kötü durumda eski kernel'e geçersiniz..

iyi geceler

[1]http://cekirdek.pardus.org.tr/~ekin/kernel/files/
[2]http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Pardus_2007_i%C3%A7in_G%C3%BCncel_%C3%87ekirdek_Deste%C4%9Fi