[Pardus-kullanicilari] ex2fs kullanýmýndan sonra açýlmayan pardus

Özgür Tunca ozgur.tunca at yahoo.com.tr
18 Mar 2008 Sal 14:04:38 EET

Pardus dizinlerine zarar vermiş olmalısınız. ex2fs programını çok derin konular için kullanmamak gerek. Sistem geri yükleme işinize yarar mı bilemiyorum. Ya da Pardus CD sinde onarma gibi bir seçenek var mıydı? Benim aklıma şöyle bir çözüm geliyor. Önemli dosyalarınızı XP tarafına kopyalayın. Pardus'u tekrar kurun.

Oktay CIT <oktay at dirman.com> wrote:      Merhaba,
  ex2fs programını windows dan kullanarak pardus yüklü partition a ulaştım. Bu partionda bir iki doosyayı windowsdan sildim. recyle bin klasörü oluştu. windows u kapattıkdan sonra pardus u açmak isterken harddiskiniz dolu uyarıyla karşılaştım ve pardus başlamadı.
  windows dan pardus partion a ulaÅŸabiliyorum
  /tmp dizinini temizledim.